Uw verzoek is verstuurd, even geduld a.u.b.

Klanten over Aveco

Klanten geven ons het rapportcijfer 8,4

Onze kwaliteitsmanager heeft als taak om steekproefsgewijs te controleren of we inderdaad de beoogde kwaliteit leveren. Polis- en schadedossiers worden daarop gecontroleerd, maar ook worden er regelmatig klanttevredenheidsonderzoeken gedaan.

We zijn er trots op dat onze klanten onze dienstverlening gemiddeld waarderen met het rapportcijfer 8,4! Bent u benieuwd naar het volledige rapport? Bekijk dan hieronder het laatste klanttevredenheidsonderzoek.

Bekijk het laatste klanttevredenheidsonderzoek

  2012 2013 2014 2015
Klanttevredenheid 8,4 8,1 8,2 8,2
Schadebehandeling 8,7 8,4 8,7 8,5


We nemen klachten serieus 
Een ander aspect van klanttevredenheid is onze klachtenprocedure. Natuurlijk maken wij fouten en natuurlijk gaat er bij ons ook wel eens wat mis. Maar als wij een klacht van u binnenkrijgen, krijgt die wel alle aandacht. Allereerst proberen we om de klacht snel en netjes op te lossen. Maar dat is niet het enige, we proberen van elke klacht te leren zodat deze in de toekomst niet meer zal voorkomen. Door registratie van klachten kan goed worden waargenomen of er klachten zijn die vaker voorkomen. Als dat zo is, kan er iets structureel veranderd worden.

Aveco Verzekeringen Alle rechten voorbehouden | Privacy | Disclaimer