Klanttevredenheid
We zijn er trots op dat onze klanten onze dienstverlening gemiddeld waarderen met een 8,5!
Onze kwaliteitsmanager heeft als taak om steekproefsgewijs te controleren of we inderdaad de beoogde kwaliteit leveren. Polis- en schadedossiers worden daarop gecontroleerd, maar ook worden er regelmatig klanttevredenheidsonderzoeken gedaan.
We zijn er trots op dat onze klanten onze dienstverlening op dit moment waarderen met het rapportcijfer 8,5! Bent u benieuwd naar het volledige rapport? Bekijk dan hieronder het laatste klanttevredenheidsonderzoek.
Rapportcijfers
2019 | 2020 | |
Nieuwe klanten | 8,5 | 8,6 |
Bestaande klanten | 8,3 | 8,4 |
Schademelding | 8,4 | 8,5 |
De cijfers zijn gebaseerd op 831 beoordelingen in 2019 en 1158 beoordelingen in 2020.
We nemen klachten serieus
Een ander aspect van klanttevredenheid is onze klachtenprocedure. Natuurlijk maken wij fouten en natuurlijk gaat er bij ons ook wel eens wat mis. Maar als wij een klacht van u binnenkrijgen, krijgt die wel alle aandacht. Allereerst proberen we om de klacht snel en netjes op te lossen. Maar dat is niet het enige, we proberen van elke klacht te leren zodat deze in de toekomst niet meer zal voorkomen. Door registratie van klachten kan goed worden waargenomen of er klachten zijn die vaker voorkomen. Als dat zo is, kan er iets structureel veranderd worden.